Picture of מני סגל

מני סגל

מני סגל יועץ חשמל וקרינה, בעל ומנהל חברה קטנה מהידועות והיציבות במדינה, העוסקת למעלה מ 30 שנים, בכל שלבי העבודות בעולם הקרינה. החל משלב החיזוי והמדידות וכלה בשלב פתרונות. החברה בשיתוף פעולה הדוק עם החברות הגדולות בארץ, והגיעה להישגים מרשימים.

בודק קרינה מוסמך – ככה בוחרים נכון!

"חברת מני סגל – בדיקות קרינה ומיגון בע"מ" נחשבת למובילה בתחום הקרינה – ייעוץ, מיגון ובדיקות קרינה, כולל סקרים לחיזוי עצמת הקרינה. 

לחברת מני סגל מעל 25 שנה של ניסיון מקצועי, הכולל סל פתרונות מקיף למבני ציבור, מפעלים משרדים ועוד. אנו מוסמכים ע"י משרד התמ"ת (רישיון מס' 102766) והמשרד לאיכות הסביבה להענקת שירות מקצועי בכל רחבי הארץ ולכל צורך בתחום הקרינה. 

מיהו בודק קרינה מוסמך ומדוע אנו זקוקים לו? 

בעידן המודרני, בעיקר בשנים האחרונות, עלתה עצמת הקרינה סביבנו כתוצאה ממערכות חשמליות שונות המקיפות אותנו כמעט בכל תחום וכמעט בכל מקום. זה מכבר הוכח כי רמות שונות של קרינה עלולות לסכן את בריאותנו ועל מנת להימנע מכך ככל הניתן, יש לנטר ולבדוק את רמות הקרינה על מנת שנדע כיצד להתמגן או להימנע מהשהות בקרבתה.

בודק קרינה מוסמך, הוא אדם מקצועי אשר בודק את השדות האלקטרומגנטיים והחשמליים בעזרת כלים ומכשירים ייעודיים ויודע להפיק דוח מקצועי, הכולל את כל הנתונים החשובים בנוגע לרמות הקרינה שאובחנו, או באם מדובר במבנה עתידי, יכול בודק קרינה מוסמך להפיק דוח חיזוי מפורט, הכולל המלצות למיגון מפני הקרינה/ הימנעות מקרינה. 

מתי נזמין בודק קרינה מוסמך? 

על מנת להיערך כראוי למיגון מפני קרינה, ישנם כמה מצבים בהם נדרש להזמין בודק קרינה מוסמך: 

במקום העבודה.

בין אם במפעל ובין אם במשרד, רובנו נמצאים בעבודה רוב שעות היום ונחשפים לקרינה ממכשירים שונים המקיפים אותנו, כמו מחשבים, מסכים, מכשירי חשמל וכדומה. כאשר מגיע בודק קרינה מוסמך לנטר את הקרינה המזיקה, נוכל לקבל דו"ח מפורט המנחה אותנו כיצד לנהוג, להתמגן ואף היכן למקם את חדרי השרתים (אם ישנם כאלו), מכשירי חשמל הפולטים קרינה ועוד, כך שרמת החשיפה לקרינה תצומצם באופן מקסימלי, או אף ימליץ להימנע ממכשירים שונים הפולטים קרינה מסוכנת.

קניית בית חדש.

לא רק בית חדש, אלא בכלל, כניסה ראשונה לכל נכס. תארו לכם שהייתם נכנסים למבנה / בית הנמצא בסביבת קווי מתח גבוה, אנטנות סלולאריות. האם הייתם מרגישים בטוחים? אתם, הילדים או העובדים שלכם, היו נמצאים בסכנה פוטנציאלית מבלי שהייתם יודעים זאת ובכך מסכנים גם אותם וגם את עצמכם. לכן, טרם כניסה למבנה כלשהו בטח ובטח כניסה לבית חדש משלכם, הזמינו בודק קרינה מוסמך, שיוכל להתריע מפני הסכנה האפשרית, או להרגיע אתכם כי אין סכנה כזו. 

בדיקה בבית.

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר כתבות בתקשורת אודות המודעות ההולכת וגוברת בנושא הקרינה והשלכותיה ורבים מאיתנו היו רוצים לבדוק את רמת הקרינה בביתם הפרטי, על מנת לדעת אם נמצאים בני הבית בסכנה או לא. בדיקת ע"י בודק קרינה מוסמך יכולה לסייע לנו במיקומים שונים לרהיטים/ חדרים באופן כזה שייחשפו באופן מינימלי לקרינה הנפלטת מהמכשירים השונים בבית. 

חברת מני סגל – בדיקות קרינה ומיגון בע"מ

נשמח להעניק לכם שירות בתחומים הבאים: 

  • מדידות קרינה בלתי מייננת ומערכות החשמל.
  • ייעוץ וחיזוי בתחום קרינה בלתי מייננת ומערכות החשמל. 
  • מיגון קרינה – מיגון בפני קרינה בלתי מייננת.
  • דוח מקצועי אודות מניעה וטיפול במקורות קרינה בלתי מייננת ומערכות חשמל. 

לשירותכם, תמיד.

שתף את המאמר