Picture of מני סגל

מני סגל

מני סגל יועץ חשמל וקרינה, בעל ומנהל חברה קטנה מהידועות והיציבות במדינה, העוסקת למעלה מ 30 שנים, בכל שלבי העבודות בעולם הקרינה. החל משלב החיזוי והמדידות וכלה בשלב פתרונות. החברה בשיתוף פעולה הדוק עם החברות הגדולות בארץ, והגיעה להישגים מרשימים.

יועץ קרינה – מתי פונים ואיך עבודתו מתבצעת

היא מקיפה אותנו בכל מקום על כדור הארץ כמעט, יש לה צדדים חיוביים וצדדים פחות חיוביים. קרינה. כיצד מטפלים בה וכיצד ניתן לחזות את רמות המסוכנות שלה? על כך במאמר שלפניכם.

כיום, כמעט בכל פרויקט בנייה חדשה, נדרשת עפ"י חוק, חוו"ד מטעמו של יועץ קרינה, אשר מאתר את מקורות הקרינה בסביבה הנבדקת והכנת דו"ח מפורט המדגיש את אופן הטיפול הראוי במקורות שנתגלו בבדיקה.

עפ"י חוק, על מנת לקבל היתר בנייה למבנה מגורים, מבנה ציבור כזה או אחר, נדרש היתר קרינה מטעם מומחה / יועץ קרינה ובו מצוינים כלל מקורות האנרגיה המסוכנים לתושבים, במקרים שנמדדו חריגות שכאלו.

מתי יש לפנות ליועץ קרינה?

אנו ממליצים לפנות אל יועץ קרינה לאחר הכנת התכנית האדריכלית ותכנית החשמל של המבנה המיועד, כך ניתן יהיה להימנע מהפתעות ועגמת נפש במקרה ויתגלו ממצאים חריגים ומסוכנים. כמו כן, כדאי לפנות אל חברה המבצעת בדיקות חיזוי וייעוץ קרינה באופן מקצועי, כך ניתן יהיה לקבל לא רק דו"ח קרינה, אלא גם דרכי פתרון לממצאים המתגלים. לחברת "מני סגל בדיקות קרינה ומיגון בע"מ", רישיון בודק מוסמך מטעם משרד התמ"ת והיא נחשבת לאחת מהמובילות בארץ בתחום בדיקות הקרינה ומתן פתרונות מיגון לקרינה הנפלטת ממכשירי חשמל / סלולר.

כיצד מתבצעת עבודתו של יועץ קרינה?

כאשר יועץ קרינה מגיע למקום אליו הוזמן, מתחילים מסיור במקום והבנת גבולות הגזרה ואופן השימוש / מטרת המבנה המיועד. יועץ הקרינה יעבור על תכניות המבנה ויציין בפני האחראים על "נקודות אדומות" המהוות סכנה עתידית לאנשים בסביבה. יועץ קרינה מבצע חישובים שונים, תוך התחשבות בגלים אלקטרומגנטים ושימוש בנוסחאות ייעודיות לחישוב רמות קרינה על בסיס הקיים וכך ניתן לחזות את רמות הקרינה העתידיות. עם סיום בדיקת הקרינה, יפיק היועץ דו"ח מפורט המדגיש את מקורות הקרינה המסוכנת, כמו גם את אמצעי המיגון הנדרשים. יועץ קרינה מקצועי ומנוסה ילווה את הלקוח לכל אורך הדרך עד להשלמת המפרט שהופק מן הדו"ח, כך שיוכל יהיה לאשר כי המיגון אשר בוצע, אכן עומד בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר ויגן על הסביבה מפני הקרינה המסוכנת.

יועץ קרינה של חברת מני סגל

היומיום שלנו מוקף בקרינה אלקטרומגנטית ברמות שונות לא כולן מסוכנות, אך חלקן מסוכנות ביותר ולכן יש לנטר ולאתר את אותם המקומות אשר עלולים להזיק לבני האדם המצויים בסביבת המכשירים/ הקרינה ולוודא כי אינה מזיקה ואם אכן, להביא פתרונות אפקטיביים למניעתה/ למיגון.

חברת מני סגל בע"מ מעניקה שירותים שונים בתחום בדיקה ומיגון מפני קרינה, כמו למשל:

  • שירותי יעוץ קרינה.
  • מיגון קרינה.
  • בדיקות לאיתור רמות קרינה.
  • בדיקות קרינה ממכשירי חשמל ומרשתות סלולאריות.
  • סקרים לחיזוי עצמת קרינה.

זקוקים ליועץ קרינה מקצועי, מנוסה ואמין? צרו קשר כעת.

נשמח לעמוד לרשותכם.

שתף את המאמר