בריאות עובדים – בדיקת תאורה במקום העבודה

1. המרכיב העיקרי בתכנון סביבת העבודה המושלמת הוא תאורה. תחום זה זוכה פעמים רבות להתעלמות . התוצאה היא פגיע בסביבת העבודה והשפעה שלילית על איכות החיים של העובדים והתפוקה שלהם.
תאורה לא מתאימה יכולה לגרום לאי נוחות רבה ואף לבעיות רפואיות שונות , כגון כאבי ראש , כאבי עיניים ועוד . כדי לתכנן את התאורה במקום העבודה בצורה הטובה ביותר יש לקחת בחשבון נושאים רבים , כמו סוגי העבודה שמתבצעת במקום , שעות העבודה המקובלות , התאורה שמגיעה מבחוץ ועוד . בעזרת המומחים שלנו אנו מספקים שירותי ייעוץ ותכנון תאורה למקומות העבודה , משרדים , מפעלים ועוד , כדי להבטיח שהתאורה תהיה איכותית ומותאמת לצרכי העובדים וכמו כן חסכונית בצריכת חשמל .

מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לספק לכם פרטים נוספים על שירות זה.

2. בעוצמה ובגוון מתאים לעסק

המרכיב העיקרי בתכנון סביבת העבודה המושלמת הוא תאורה  בעוצמה המתאימה בהתאם למיקום ומהות ולעסק . בפועל נושא זה אינו מקבל מענה נדרש , והתוצאה היא קבלת רמת תאורה שאינה מתאימה למקום העבודה על פי דרישות מערך כיבוי האש והמתכננים . בנוסף מתווספת לכך השפעה שלילית על איכות העבודה והתפוקה של עובדים

כמות תאורה לא תקניות יכולות לגרום לבעיות רפואיות כגון : כאבי עיניים , כאבי ראש , עייפות , ובחילות

חברתנו מספקת מערך בדיקות בדיקות במספר רבדים : הראשון למען העובדים , הפקת מסקנות ושיפור מערך התאורה בהתאם למקום העבודה , נעשית העבודה במשרדים , ובמפעלים כאחד

בנוסף נותנים מענה בעבור בדיקות עוצמות תאורה על פי דרישות מערך כיבוי האש וחברות הביטוח במפעלים , משרדים , בריכות שחיה , אולמות ספורט , מתנסים , אולמות כנסים ועוד על מנת שבמקום תהייה תאורה אמינה וחסכונית.