Picture of מני סגל

מני סגל

מני סגל יועץ חשמל וקרינה, בעל ומנהל חברה קטנה מהידועות והיציבות במדינה, העוסקת למעלה מ 30 שנים, בכל שלבי העבודות בעולם הקרינה. החל משלב החיזוי והמדידות וכלה בשלב פתרונות. החברה בשיתוף פעולה הדוק עם החברות הגדולות בארץ, והגיעה להישגים מרשימים.

בדיקות מיגון וקרינה למערכות סולאריות

בדיקות מיגון וקרינה למערכות סולאריותצילום: pexels
 

בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה ניכרת בתחום המערכות הסולאריות לעסקים ומוסדות, כך שניתן לראות רשויות מקומיות, מפעלים, חברות היי – טק, מבני ציבור ותעשייה ועסקים נוספים, המתקינים מערכות סולאריות (פוטו- וולטאיות) על גגות המבנים.

למערכת סולארית יתרונות רבים שחשוב להכיר, אך לפני כן, חשוב לדעת מהי מערכת סולארית: מערכת סולארית, או בשמה המקצועי – PV – על שם התהליך הפיזיקלי (פוטו-וולטאי), מורכבת בין השאר מלוחות סולאריים וממירים, שתפקידם לאסוף את האנרגיה מהשמש ולהפוך אותה לאנרגיה חשמלית.

הלוחות ("פאנלים" בשפה מקצועית) הסולאריים צצים במקומות רבים, והופכים את צריכת החשמל לידידותית לסביבה ולמשתמש. ניתן לראות את הלוחות הסולאריים על גגות בתים פרטיים, גגות בתים משותפים, גגות מפעלים, בנייני משרדים, עסקים מסחריים, מוסדות חינוך, מגרשי ספורט, בישובים חקלאיים ועוד בכל רחבי הארץ.

יתרונות למערכת סולארית ברורים ביותר כמו:

  • חיסכון משמעותי בחשמל.
  • שמירה על הסביבה.
  • מניעת זיהום אוויר.

ולכן, אם יש לכם עסק גדול ואתם מבקשים להוזיל עלויות וגם לשמור על סביבה ואנרגיה ירוקה, מערכת סולארית היא פתרון מעולה עבורכם.

מה חשוב לדעת על מערכות סולאריות?

להבדיל ממה שחושבים על מערכות סולאריות, לא הפאנלים פולטים קרינה, אלא דווקא הממירים הפולטים רמות קרינה סולארית בתחום התדרים הנמוכים (ELF). בהינתן כי המערכת הסולארית הותקנה כראוי ובאופן מקצועי ע"י חברה מקצועית ומוסמכת, כך מובטח כי לא תהיה סכנת חשיפה לקהל / העובדים / תלמידים / ילדים השוהים במבנה. המלצתינו היא כאשר ישנו תכנון להתקנת מערכת סולארית על גג מבנה העסק/ המוסד/ המפעל, חשוב לזמן יועץ קרינה מומחה, אשר יוכל לתת המלצות מתאימות בנוגע למיקומי הפאנלים והממירים באופן בטיחותי, עם מינימום קרינה סולארית שתיפלט, כמו חברת מני סגל בדיקות קרינה ומיגון בע"מ, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ייעוץ קרינה וכמו כן מיגון קרינה עם צוותים מנוסים ומקצועיים ביותר בכל הקשור לבדיקות ומיגון קרינה סולארית.

חשוב-

  • אין להתקין את ממיר המתח בתוך המבנה אלא על הגג בלבד.
  • איכות הממיר חשובה ביותר ולכן יש לבדוק אילו החברות הטובות בשוק ולרכוש מזו נבחרה מהן. זה בדיוק הזמן שלא להתפשר.
  • אופן התקנת מערכת סולארית צריך להיעשות ע"י מתקין מקצועי אשר יציג בפניכם את הסמכתו ואישור רשמי אחר.
  • זכרו – עפ"י חוק חלה החובה על החברות המשווקות מערכות סולאריות לבצע בדיקות קרינה למערכות שלהן, מומלץ לבדוק תיעוד כתוב אודות הבדיקות שנעשו.

 

ביצוע בדיקות קרינה סולארית עם חב' מני סגל

בכל הקשור לבדיקות קרינה סולאריות, אנו עומדים בחוד החנית, בטח ובטח כאשר מדובר על ביצוע בדיקות קרינה למערכות סולאריות המותקנות במוסדות חינוך/ ביה"ס/ בני ילדים וכיו"ב. אנו נמצאים בקשר עם צוות ההנהלה ומגיעים עם המכשור המתקדם ביותר על מנת לבצע בדיקת מערכת מקיפה, תוך איתור וזיהוי מקורות קרינה גבוהים מהתקן. אישור לבדיקת קרינה יוענק אך ורק במקרים בהם הכל אובחן כתקין. במידה ולא כך הדברים, נבצע מיגון קרינה מותאם לכל מקורות הפליטה, תוך הפקת דו"ח טיפול וסקר לחיזוי עוצמת הקרינה.

בין מגוון השירותים שלנו, אנו מספקים:  מדידות וייעוץ קרינה בתחומי הקרינה הבלתי מייננת ובתחומי מערכות חשמל, מיגונים בפני קרינה בלתי מייננת, תוך זמינות ברמה מיידית.

אנו מתמחים במתן אפיון והתאמת פתרונות מיגון וסיכוך של מרחבי מבנה מקרינה אלקטרומגנטית, כמו גם מספקים פתרונות המתאימים למיגון מפני קרינה אלקטרומגנטית (קרינה בלתי מייננת).

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

שתף את המאמר