Search
Close this search box.
לוגו מני סגל

בדיקות חשמל

אייקון בצורת שקע ותקע המדמה בדיקות חשמל בתוך צורת הלוגו מני סגל

בדיקות חשמל למניעת נזקי חשמל סטטי

תקרה במסדרון משרד ומנורות מרובעות ממוקמות אחת ליד השניה על התקרה
בדיקות חשמל למניעת נזקי חשמל סטטי

מידע אודות בדיקות חשמל למניעת נזקי חשמל סטטי הכוללים בקרת משטחי ריצפה ושולחן, מדי אחסון יעודים. מבצעים מדידות ההתנגדות משטחית של משטחי רצפות וקירות מבנים, ובדיקה האם ההתנגדות המשטחית מתאימה לפריקה אלקטרו סטטית מבוקרת למניעת נזקי חשמל סטטי. בנוסף בודקים שמשטחי הבטון אינם מיצרים מטענים אנטי סטטיים כנדרש.

בעוצמה ובגוון מתאים לעסק

המרכיב העיקרי בתכנון סביבת העבודה המושלמת הוא תאורה בעוצמה המתאימה בהתאם למיקום ומהות ולעסק. בפועל נושא זה אינו מקבל מענה נדרש, והתוצאה היא קבלת רמת תאורה שאינה מתאימה למקום העבודה על פי דרישות מערך כיבוי האש והמתכננים. בנוסף מתווספת לכך השפעה שלילית על איכות העבודה והתפוקה של עובדים.

כמות תאורה לא תקניות יכולות לגרום לבעיות רפואיות כגון:
כאבי עיניים, כאבי ראש, עייפות ובחילות.

חברתנו מספקת מערך בדיקות בדיקות במספר רבדים:
הראשון למען העובדים, הפקת מסקנות ושיפור מערך התאורה בהתאם למקום העבודה, נעשית העבודה במשרדים, ובמפעלים כאחד. בנוסף נותנים מענה בעבור בדיקות עוצמות תאורה על פי דרישות מערך כיבוי האש וחברות הביטוח במפעלים, משרדים, בריכות שחיה, אולמות ספורט, מתנסים, אולמות כנסים ועוד על מנת שבמקום תהיה תאורה אמינה וחסכונית.

תקרה במפעל ועליה ממוקמות מנורות עגולות אחת ליד השניה
בדיקות תאורה במקום העבודה

צרו קשר עוד היום ותקבלו הצעת מחיר חינם!

הצוות המקצועי של חברת מני סגל קרינה ומיגון ישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם ייעוץ מקצועי בנושא בדיקות חשמל למניעת נזקי חשמל סטטי

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום בטלפון 052-8755666