מני סגל

מני סגל

מני סגל יועץ חשמל וקרינה, בעל ומנהל חברה קטנה מהידועות והיציבות במדינה, העוסקת למעלה מ 30 שנים, בכל שלבי העבודות בעולם הקרינה. החל משלב החיזוי והמדידות וכלה בשלב פתרונות. החברה בשיתוף פעולה הדוק עם החברות הגדולות בארץ, והגיעה להישגים מרשימים.

פתרונות למיגון קרינה

מיגון מקצועי מפני קרינה על ידי בודק קרינה

כל נושא הקרינה והסכנות שלה הפכו בשנים האחרונות לנושא אשר המודעות אליו עלתה באופן משמעותי. עד לפני מספר שנים לא היו ידועות בדיוק מהם הסכנות של הקרינה, ואנשים רבים היות נחשפים לקרינה מסוגים שונים באופן רציף, דבר אשר פגם מאוד בבריאותם וגרם להופעת מחלות רבות. הנזקים של קרינה הם רבים ומוכחים, וגם אם חלקם לא הוכחו בצורה מדעית באופן מלא נמצאו מחקרים רבים הקושרים בין חשיפה ממושכת לקרינה לבין מחלות שונות וגם לעליה בסיכון לחלות בסרטן.

על פי הערכות שונות שניתנו בשנים האחרונות, בבתי מגורים רבים קיימת קרינה אשר עולה על התקן המותר. קיומה של קרינה ברמה גבוהה, בעיקר כאשר מדובר על בית המגורים עלולה לגרום לנזקים ואין להקל ראש בנושא זה. ילדים הנחשפים לקרינה עשויים לפתח מחלות אשר ילוו אותם במשך שנים רבות.

פתרונות למיגון קרינה בחדרי שנאים, במשרדים – -אלומיניום, מחיצות פלדה

מיגון בפני קרינה הוא תהליך המתבצע בצורה מקצועית על ידי בעל מקצוע שהוכשרו לכך. החומרים בהם משתמשים על מנת לבצע מיגון בפני קרינה הם בעיקר אלומיניום ופלדה. המיגון יכול להתבצע במקומות רבים, כאשר ניתן למנות מתוכם את המיגון של חדרי שנאים, מיגון חדרי ארונות ולוחות החשמל הנמצאים בהם, מיגון של חימום תת רצפתי הקיים בדירות רבות, מיגון קרינה במשרדים, מיגון בפני קרינה של גני ילדים, בתי ספר או מוסדות חינוך אחרים, מיגון של מפעלים ומיגון של מערכות סולאריות.

מרבית השדות המגנטיים הנגרמים על ידי זרם החשמל אינם ניתנים להעלמה באופן מוחלט, אך יש מספר רב של פעולות שניתן לבצע על מנת להפחית אותה באופן משמעותי. אחד השינויים המרכזיים אותם מבצעים בתהליך מיגון קרינה הוא שינוי של כיוון זרם השדה החשמלי, המסיט את הקרינה למקום הרצוי. הסטה זו של הקרינה יכולה למקם אותו במקום בו אין אנשים באופן קבוע, או שאנשים לא מגיעים אליו בכלל. בדרך זו ניתן לוודא כי הקרינה המסוכנת לא תפגע בבני אדם החיים במקום.

בדיקת קרינה על ידי בודק מוסמך



פתרונות מיגון בפני קרינה הניתנים כיום על ידי מרבית החברות העוסקות בתחום מותאמות במיוחד עבור המקום, ולאחר שנבדקו כל הצרכים ומערכות החשמל בו. כל שינוי או הסטה של הזרם החשמלי מתבצע לאחר מחקר אודות השימוש האנושי המתבצע במקום, ותוך כדי שיתוף פעולה עם המשתמשים.
לעיתים קרובות יש צורך בשינוי מסוים של אופי הפעילות המתבצע, כאשר לא ניתן להפחית את הקרינה באופן משביע רצון. נושא בדיקות הקרינה הוא נושא חשוב, ולפני הפעלת כל מקום ציבורי או מרחב בו נמצאים אנשים באופן קבוע, יש לוודא כי לא ייגרם להם נזק מעצם השהייה במקום.
המודעות לנושא הקרינה עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות, והמשרד להגנת הסביבה מחייב לוודא את הימצאותו של אישור של בודק קרינה מקצועי המעיד על בדיקה ומיגון בפני קרינה.

פנו אלינו ולא תתאכזבו – מני סגל – פתרונות למיגון קרינה בחדרי שנאים, במשרדים – -אלומיניום, מחיצות פלדה

מידע נוסף על שירותי בדיקות תרמוגרפיות שאנו מציעים.

שתף את המאמר